‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Rabu, 27 Februari 2013

Gangster Celop: Hanis Zalikha ke Layar Perak



Nama Hanis Zalikha tidak asing lagi di dalam dunia blog. Beliau cukup istimewa hingga namanya meniti sebagai salah seorang 10 bloggers popular di Malaysia (Top 10 of Malaysia's Google Search of 2010). Hanis Zalikha juga tersenarai di dalam pertandingan 19 Most Beautiful Blogger dianjurkan oleh SuaraPeople.Com.

Tidak dinafikan Hanis Zalikha dianugerahkan dengan wajah jelita lantas menjadi daya penarik hingga memperoleh ramai peminat dan pengikut. Tidak cukup hanya bersandarkan kejelitaan wajah untuk menjadikan beliau seorang blogger ternama di tanah air, Hanis Zalikha juga merupakan seorang gadis blogger yang prolifik. Hari ini usaha beliau menjadi blogger tegar itu telah membuahkan hasil yang lumayan.

Kejayaan beliau dalam dunia cyber telah berkembang maju setapak. Kali ini Hanis Zalikha sudah menjadi artis dan berlakon di dalam filem Gengster Celop arahan Ahmad Idham. Filem ini adalah filem pertama Hanis Zalikha.

Ulasan lengkap tentang filem tersebut boleh rujuk di blog Ismail N: Dulu Lain Sekarang Lain. Maza sendiri belum lagi menonton filem tersebut, namun disebabkan ulasan positif dari Ismail N, jiwa ini meronta-ronta untuk sama bertandang ke panggung wayang!

Mengambil contoh kejayaan Hanis Zalikha yang berubah nasib dari dunia blogger ke dunia hiburan, maza kira mahu mencuba nasib juga. Mana tahu, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu . . . hehehe.

Dengan memperjudikan sekeping gambar entah apa-apa entah, tahap lantun-lantun itu, diharapkan rezeki maza datang mencurah-curah dengan mampu memikat tawaran berlakon dari Skop Production di bawah kendalian Shamsul Yusof. 

Maza kira dunia blogger dan dunia hiburan masih di bawah lingkungan sama; dunia kreatif.. hehehe


Oppss.. catatan lantun-lantun tahap entah apa-apa entah dari
blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails