‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Jumaat, 3 Jun 2011

Hanya Kau Yang Tahu


Ha.. inilah novel terbaru dari Nekcun. Darling baru sahaja habis membacanya. Jarang sungguh maza melihat dia membaca novel, apatah lagi novel-novel cinta. Sampaikan kita bercakap dengan dia pun, dia tak dengar. khusyuk sungguh! Tesenyum-senyum, tersengih-sengih... bestlah tu... 

Habis baca, maza minta dia buat review, katanya best! Walaupun kisah cerita ni agak biasa tapi dialog-dialog romantis begitu romantiklah.... Dan yang paling penting, happy ending! Puas hati membaca. 

Cerita ini mengisahkan cinta antara seorang lelaki kaya raya dengan seorang kakitangan wanita di syarikat miliknya.

Kisah cinta bermula apabila mereka berdua membuat satu perjanjian bagi membantu lelaki kaya ini melepaskan diri dari genggaman seorang wanita yang menganggap dirinya adalah milik lelaki kaya tersebut.

Bermacam-macam telah berlaku, syak wasangka, cemburu, dendam, iri hati, kemarahan, rasa cinta dalam diam, usikan, namun akhirnya menjadikan permainan yang dirancang menjadi kenyataan.
bestnya kalau dapat bunga- kata darling; dah macam cerita Nora Ellena TV3 jam 7.00 malam setiap hari. 

Jadinya kengkawan janganlah lepaskan peluang untuk membaca novel ini. Pastinya banyak nostalgia, senyum kambing dan rasa cinta akan berputik segar.

Novel ini juga telah menjadi hadiah utama dalam contest Garden of Eden lalu. Di harap nanti pemenang hadiah buku nekcun (Kamisah Abu) dapat juga membuat review. ahaks...

Pendek kata, isteri maza kata, " lepas ni nak gi kedai bukulah, nak cari buku cerita " Huh! Cari buku novellah tu..
blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails