‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Isnin, 9 Januari 2012

901 Keputusan Mahkamah Anwar Ibrahim bebas...

"Macam mana ni Dato' Seri? Habislah kita boleh tumbang dalam General Election tak lama lagi!" menggeletar juga kakinya sambil menelan liur.

"Tak pa, kita hormati keputusan mahkamah, sekurang-kurangnya kita tidak hilang kredit di mata rakyat.... kita sudah berjaya buat ETP (Economic Transform Program) GTP (Goverment Transform Program), STR dan WTP . . ."

"Eh, apa tu STR dan WTP? Tak pernah kami dengar pun dari Dato' Seri?"

"Sweet to Rakyat dan Wife Transformation Program . . ."

"Oooo . . ."

"Tapi Dato' Seri ‎. . . agak2 nasi ayam, nasi minyak, nasi berlauk yang disediakan di Balai Polis utama tu tak ada siapa yang nak makan lah ya? Ke lepas sidang media tu baru dia org berjamaah ke balai makan nasi minyak di Pusat Latihan Polis di Cheras sana? Hmmm . . ." kata salah seorang angota FRU merujuk  peristiwa BERSIH 2.0 tahun lalu. Di mana kumpulan demostrasi yang ditangkap akan di bawa ke Pusat Latihan Polis di Cheras dan diberi layanan baik oleh pihak polis. Mereka juga turut di berikan makanan yang enak.


Maza: Mujur jugalah bebas, kalau kena hukum mungkin maza akan sangkut kat tengah-tengah lebuh raya mahu pulang tengok anak bini. Uhuk!..
blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails