‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Selasa, 27 Julai 2010

Perlukan urat dawai tulang besi, mau tendang itu en.bizy!


WAH! Sudah dekat seminggu maza tak kemaskini blog kesayangan anda ini (hehehe ... tuan tanah kedaung perasan gitew).

Sebenarnya maza tenggelam dalam kesibukan. Hujung minggu sudah baru sahaja pulang dari Tiara Beach Resort di Port Dickson.

Mahu tahu apa maza bikin di sana? Kena tunggu ya tuan-tuan dan puan-puan. Entry berkenaan akan menyusul! Ini pun tengah mengedit gambar-gambar untuk dibuat laporang lanjut. hehehe

Sepekara lagi yang meletihkan maza hingga tak larat mencelikan mata tiap-tiap tengahari tiba ialah perpindahan pejabat maza.

Aduhaiiiii ... bukanlah maza mengangkat atau memecah batu yang amat berat itu (beratlah sangat tu, kan?). Bukan pun maza tukang angkat fail-fail juga. Tetapi sebenarnya maza rimas dan sesak nafas dengan keadaan selerak dan berhabuk... uhuk! uhuk!... nasib baik tak kena asma. Kalau asmara dana wokeylah jugak ... hehehe.

Jadi kengkawan yang baik-baik dan best-best itew, maza perlukan masa untuk menenangkan fikiran, menghela nafas sesak dan meregangkan sendi-sendi.

(Gambar: Daniel khusyuk menonton kartun. Ala-ala merehatkan badan jugalah)

Sementara itu, tataplah puas-puas gambar-gambar yang ditepekkan kat sini. Marilah menadah tangan memohon restu dan petunjuk Ilahi agar maza segera kembali dengan membawa berita yang lebih de boommmm gitew.... wakakaka

Maza juga nak minta maaf sekiranya maza tak sempat menyinggah; kata mat saleh 'blog hopping' ke blog kengkawan yang best-best Nanti bila urat yang bersimpang siur ini kembali berarus lurus, bergalang ganti urat dawai, maza akan terjah ke blong tuan-puan ya ... tungguuuu...




Terima kasih kepada en. Ahmad Tahir kerana sudi menjadi pengikut setia blog maza yang tak folfular ini.. huhuhu

blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails