‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Sabtu, 2 April 2011

Penerbitan buku foto oleh Maza & company...

April sudah memunculkan diri. Ini bermakna sudah suku tahun berlalu. Dan banyak perkara masih belum terlangsai. Namun untuk menjadi seorang yang praktikal dan terurus, penilaian diri harus diukur.

Mengikut kayu-roll* (kayu pengukur/ pembaris) maza yang kontot ini, beberapa pergerakan untuk kemajuan hidup masih rancak dibina.

Sekarang ini sedang memacak-macak pancang mahu bina dan kukuhkan pelantar 'rumah' ... mudah-mudahan sumber rezeki yang satu ini akan menjadi hendaknya... fuhhhhh!!!!

Cerita Lain
Setelah bertelungkus lumus beberapa lama dan begitu juga mencari dana yang mencukupi akhirnya maza berjaya juga menghasilkan buku foto (photobook) yang ini. Alahmdulilah.. rezeki gitew... hehehe

Picture 1: Firdaus & Aisyah engagement Feb 13, 2011)
Dari itu teringin pula maza berkongsi kemanisan menghasilkan buku foto bersiaz 8" x 11" dengan kulit lembut (soft cover) dengan kengkawan. Manalah tahukan .... ?! ahaks.. hehehehe.

Sementara maza menelek-nelek buku yang ini sebelum diserahkan kepada tuan yang empunya, mahulah maza ucapkan selamat berhujung minggu kengkawan. Dan jangan lupa lap bersih-bersih air liur basi yang meleleh itew! *senyum girang, hahahaha

Picture 2: Maza & company photobook.
Akhir kalam hendaklah maza berterima kasih yang teramat tinggi dan tak terhingga kepada Cik Nono (photo blogger) yang cute-cute itu kerana sudi menjadi sifu maza. Terutamanya dalam memberi khidmat nasihat dan tunjuk ajar hendak bikin buku foto yang ini. Tanpa beliau, agak-agaknya maza ke laut sudah.... hahaha

Nota kaki:

Maza ingin mengucapkan sejuta penghargaan dan terima kasih kepada teman-teman yang setia berkunjung di sini. Terutama kengkawan yang rajin memantau blog GKKJ yang entah apa-apa entah ini, melantun-lantun gitew... *ketawa, hahaha

Dan jutaan terima kasih juga maza ingin sampaikan kepada abang Ismail N yang amat perhatin dengan perkembangan GKKJ ini.. hehhehe..




blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails