‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Jumaat, 15 Julai 2011

Reformasi BERSIH

Autobot! Transforms ...kyuk kyuk kyuk... dah jadi Bumblebee (sebelah kiri), Optimus Prime (sebelah kanan)

Ramai juga kengkawan yang bertanyakan  ke manakah maza telah menghilangkan diri selama hampir seminggu di arena bloggers ini. Terima kasih di atas keperhatinan kengkawan.

Maza mengucapkan syukur yang amat sangat kerana terselamat daripada bencana yang mengancam nyawa. Atau dalam singkatan kata ditahan oleh pihak polis. Maza terselamat dengan mencinuk sana-sini, berlari tertetel-tetel menyelinap di celah-celah lorong menyelamatkan diri.


Jadinya kengkawan tak perlulah risau dan maza sudah pun kembali ke alam khayalan maya dunia bloggers ini. 

Maza terselamat dari kekecohan perhimpunan BERSIH 2.0 pada 7092011 (Julai 09, 2011, Sabtu) lepas kerana sehari sebelum itu maza sudah pun berangkat meninggalkan Kuala Lumpur dan tersangkut sekali lagi di panggung wayang. Untuk kali keduanya maza menonton Transformer 3: Dark of the Moon. Tetapi kali ini panggung yang biasa-biasa sahaja bukannya 3D. (maklumat lanjut di sini)

Reformasi yang dibawakan oleh Transformers 3 sedikit dicemari dengan adegan 'bogel-bogel', justeru lepas menonton kita perlukan reformat-kan otak kasik BERSIH satu kali. Back to normal and decent. hehehehe

Oppsss... gambar di atas sebagai kenangan-kenangan dan bukti alibi, bahawa tiada kes prima-facie ke atas maza sekeluarga. 

Akhir kalam... AUTOBOT ROLL OUT!....

Photog: telefon bimbit cam ayam satu kali sudah.. hehehehe


blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails