‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Khamis, 7 November 2013

Eksekutif Planner Islamiah 2014

Planner Islamiah 2014, terbitan Sterling Crown Sdn. Bhd.

Posting yang lalu maza telah menulis tentang Diari Islamiah 2014 (klik sini). Kali ini maza tertarik pula hendak menulis berkenaan Perancang Eksekutif Islamiah 2014 terbitan Sterling Crown Sdn Bhd.

Alhamdulilah, maza dapati buku rancangan tahunan ini amat berguna disamping disulami dengan info-info yang dapat mengingatkan kita tentang akhlak, ibadah, akidah dan cara hidup seorang Muslim yang sejati.

Planner Islamiah 2014: Antara info berbentuk susun letak (layout/grapik) majalah.
Mengikut poster yang maza rakamkan itu, Planner Islamiah 2014 ini didatangkan dengan empat warna iaitu hitam, hijau, coklat dan kebiru-biruan. 

Harga pasaran pula ialah RM14.00 sebuah dan boleh didapati di gedung serta toko-toko buku. Antara toko buku yang maza sempat tinjau dan terserempak dengannya ialah MPH, Popular, Times Bookstore, Borders, Syarikat Muda Osman, Pustaka Sri Intan dan Pustaka Sri Tanjung.

Planner Islamiah 2014: Rupa bentuk ruang Rancangan Bulanan.

Maza kira, dengan memiliki dan menggunakannya, kengkawan dapat memanfatkan Planner Islamiah 2014 ini untuk menjadikan hidup ini lebih terancang, terfokus dan mengatur strategi berkenaan bagi mencapai objektif atau azam tahun tersebut. 

"Demi masa, Sesungguhnya manusia itu di dalam benar-benar kerugian, kecuali mereka yang BERIMAN dan BERAMAL soleh dan berpesan-pesan (nasihat menasihati) pada kebaikan, dan berpesan-pesan pada kesabaran." (al-Quran, al-Asr:1-5)


Planner Islamiah 2014: Antara cerita dan tauladan yang menarik perhatian maza.



Mengembangkan syiar Islam . . .






blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails