‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Jumaat, 30 September 2011

Semangat membara, debaran bermula: blog tergendala

Alhamdulilah raya pun sudah berlalu. Tahun ini pelbagai cabaran di hari raya maza tempuhi. Mujur juga di saat-saat akhir kemeriahan raya dapat dirasai.

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi bertandang dan menziarahi maza di kampung nan tercinta di sana.




Sementara itu maka mulai hari ini (05.Sept.2011), maza akan berkursus selama lebih kurang 18 bulan atau setahun setengah atau dua tahun berturut-turut.

Sehubungan itu juga aktiviti blog akan menjadi sedikit tergendala. Jadinya kengkawan diharapkan janganlah berkecil hati sekiranya maza lambat memberikan jawapan, tidak menjawab ataupun membalas kunjungan.

Lagi cepat kursus dihabiskan, lagi pantas maza mendapatkan semula blog kesayangan ini. Atau mungkin juga sekali sekala akan bersiaran di alam maya.

Maza dengan ini menyusun jari sepuluh memohon sembah salam dan ampun maaf kepada kengkawan sekalian di atas kekasaran, kesalahan, kesilapan juga kekhilafan maza sepanjang menakhodai alam siber ini.

Maza pohon agar kengkawan panjatkan doa keselamatan, kemudahan dan kecemerlangan maza sepanjang proses pembelajaran tersebut.

ameen... 
blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails