‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Ahad, 5 Disember 2010

Gadis Merah Nikon...

(Gambar: Gadis Merah Nikon)

Disember 4, 2010 - Ini kali pertama maza bertemu dengan Gadis Merah Nikon tersebut di Majlis Perasmian, Karnival Jualan Produk, Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PDK) Peringkat Kebangsaan.

Model ini sengaja maza berikan tag sebagai Gadis Merah Nikon disebabkan dia mengalungkan kamera Nikon di tengkuknya.

Majlis tersebut dianjurkan oleh Bakti (Persatuan Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri Malaysia) yang dinaungi oleh Yang Amat Berbahagia Datin Seri Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri. Ia dianjurkan bersama Semai Bakti dan UiTM Shah Alam.

Pusat Pemulihan Komuniti (PDK) sebenarnya sebuah agensi kerajaan yang mendidik anak-anak kurang upaya (OKU). Ini tidak bermakna Gadis Merah Nikon ini tergolong dalam kalangan kumpulan pelatih PDK itu ya kengkawan ... huhuhu

Gadis ini bernama Ti Syuhada dan merupakan mahasiswa UiTM berkampus di Puncak Alam, Shah Alam, Selangor. Diberitakan bahawa Ti Syuhada ini ialah AJK program tersebut yang telah pun berlangsung selama lima hari lalu.

(Gambar: Girl in red)

Mulanya dia asyik memandang-mandang perilaku maza. Dalam diam-diam, maza termelatah lalu terpetik kamera yang itu. Hasilnya ambik ko satu kali potret Ti Syuhada.


Setelah mendapat kebenaran daripada tuan badan, maka maza pun tepekkanlah hasil maza yang tak berapa seni.

Lokasi: Stadium Titiwangsa
ISO: 6400
TV:1/10
AV:5.6
blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails