‘Age’ is always growing, and left behind a lot of memories. Thus here we are, am try to record every single golden moment in my short life journey with you all.

nuffnang

Jumaat, 29 Januari 2010

Jodoh Yang Tak Kesampaian!

Hampir manghrib tadi maza terlelap. Penat sangat rasanya. Sudah dua hari badan rasa lain macam. Nak kata demam tidak pula, tetapi terasa seluruh badan letih!

Sempat jugalah maza berdengkur dek kepenatan itu. Lalu termimpilah pula. Mimpi zaman remaja dolu-dolu punya alkisahlah.. heheheheh.. Iaitu mimpinya ialah maza pernah berangan untuk memiliki kereta sport. Untuk melaram dan memikat burung katanya. Eksyen dengan kawan-kawan kat kampung pun ya! hehehehhe

Mujur juga sampai umur dewasa, sudah besar panjang seperti ini tidak memperoleh kereta sport seperti itu. Kalau tidak, alahaiiii.... hehehhehe... (kiranya jodoh dengan kereta spot masih tidak kesampaian gitew! huhuhu)

Kebetulan pula model kereta sport mainan anak-anak maza ada di bakul simpanannya. Ditambah pula perasaan bosan setelah menuntun cerita Jangan Tegur Lagi di TV3 membuak-buak. Tiba-tiba teringat pula blog si nono, en_me dan adila.

Segera maza menyambar kamera dan menungeng-nungenglah maza sendirian mencari sudut amatur terbaik!

Maka kawan-kawan sekalian, saksikanlah hasil seni yang tak berapa nak seni dari maza ini. hehehehe..



Jadi, sesiapa yang rasa maza berbakat dan mahu merakamkan potretnya, ahaks, boleh sahaja maza berjasa kepada anda! hehehehehe



blog comments powered by Disqus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails